poniedziałek, 27 lutego 2012

...

Jest mi strasznie przykro, że jesteście tak mało wyrozumiałe. Przeprosiłam, że się spóźniłam i wgl, ale musicie też pojąć, że ja nie jestem maszynką. Mam malutkiego, bo 6dniowego, brata, którym też muszę się zająć. Poświęciłabym cały swój wolny czas na pisanie dla was, bo mieć takie grono wiernych czytelniczek to prawdziwy skarb, ale moja mama jest po cesarskim cięciu, ma założone szwy i nie jest jeszcze do końca sprawna. Robię co mogę, żebyście miały kolejne rozdziały jak najszybciej. Ale zrozumcie, że jestem TYLKO człowiekiem i naprawdę jest mi ciężko wyrabiać się ze szkołą, domowymi obowiązkami, opieką nad bratem i blogiem. Równie dobrze mogłabym powiedzieć wam:
ZAWIESZAM BLOGA. NIE MAM NA NIEGO CZASU.
Ale tego nie zrobię, bo zbyt mocno kocham pisanie. Uwielbiam czytać to co piszecie w komentarzach i ogromnie cieszę się zasypiając ze świadomością, że komuś czytanie tego chłamu sprawia frajdę. Nawet nie macie pojęcia jak okropnie się czuję kiedy muszę sobie powiedzieć:
Rozdział musi poczekać.
Jak bardzo boli mnie to, że znów będziecie musiały tyle czekać, że może któraś z was znów zaśnie z myślą, że oto nie wie co stało się w historii Harrego i Alex, bo nie dodałam kolejnej notki. Naprawdę, czuję się w tedy jak ostatnia szuja i mam ochotę złapać kartki, przepisać rozdział dla każdej z was na czysto i dostarczyć osobiście, do rąk własnych każdej z was. Ale po co ja się tak przejmuję, skoro część z was nie potrafi docenić moich wysiłków. Delikatnie rzecz ujmując, trochę się zawiodłam i jest mi strasznie, strasznie przykro...
Lex.

19 komentarzy:

  1. Gratuluje braciszka i mam pyanie: O co chodzi z drugą cześcią ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o którą drugą część ci chodzi ? . bo nie nadążam . jeśli o to po słowach : rozdział musi poczekać. to tam powinno być kolejne : nie macie pojęcia jak bardzo ... i to co następuje dalej .

      Usuń
    2. Nie w ankiecie pytasz sie czy chcemy drugą część o to mi chodzi :)

      Usuń
    3. aa . spoko . pytam, czy chciałybyście, żebym napisała drugą część jak zakończę tą . albo kolejne opowiadanie z małym nawiązaniem do tego :)

      Usuń
  2. Jejuuuśś LExii kochanaa tyy!!!! NIE przejmuj się dziewczynami które cie nie rozumieją. Ja trochę wiem co czujesz. Też piszę bloga i czasami po prostu brakuje mi czasu na wszystko. Boniuś kochanaa gratuluje ci braciszka i ucałuj go ode mnie hehhe;p;p czekam z niecierpliwością i zapraszam do mojego bloga chociaż zrozumiem jeśli nie będziesz miała czasu. Każda z nas przecież potrzebuje chwili dla siebie hehe ;p Całuje i pozdrawiam Lajlaaa :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://or-worthy-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Lajle . Bardzo dobrze piszesz i nie przejmuj się nimi .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ej ej! Kobieto nie przejmuj się innymi ludźmi. Są po prostu zazdrośni o to, że Twój blog jest sławny i że świetnie piszesz. Taka jest cena sławy na internecie, i błagam nigdy nie kończ pisania bo masz zniewalający talent, jakich mało. KOCHAM CIEBIE I TO JAK PISZESZ I BŁAGAM NIGDY NIE KOŃCZ Z PISANIEMMMM! <3 A i ja Cię rozumiem z tym młodszym bratem i z mamą, nie śpiesz się przecież jak większość mówi że rzekomo "kochają Twojego bloga" to poczekają, i ja też będę czekać nawet jak najdłużej. : - * Powodzenia w pisaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie po prostu nie umieją doceniać to co mają. Absolutnie nie przejmuj się tymi anonimkami, które potrafią tylko po tobie jeździć. Przecież ty piszesz to dla NICH, więc powinni to uszanować. Od razu wielce oburzeni, bo się spóźniłaś -.-" Równie dobrze mogłabyś w ogóle nie pisać, że wstawisz rozdział, nie mieli by się do czego przyczepić. Zawsze znajdą coś.
    Jak im coś się nie podoba to niech nie wchodzą i tyle...
    Kocham twoje opowiadanie i proszę z całego, mojego malutkiego serca: Nie przestawaj pisać. Jesteś jedną z niewielu osób, które na prawdę dobrze piszą. Masz talent dziewczyno i nie zmarnuj go ;)
    Chodź nigdy nie piszę komentarzy pod rozdziałami, ale jestem. Czytam i wspieram Cię 'duchowo'. Twoja wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj się. Świetnie piszesz i warto czekać na nowe rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Ja cieszylam się jak głupia, że dodałaś nowy rozdział i czy to było kilka minut w tą czy w tamtą dla mnie nie robiło różnicy. Mnie to też czasami wkurza, że wszyscy myślą, że napisać jeden rozdział, to takie hop siup, czary mary i już jest, a prawda jest taka, że potrafię siedzieć kilka godzin nad jednym rozdziałem, a robię to dla moich czytelników. Dlatego też jestem smutna, gdy widzę te wszystkie odwiedziny,a tak mało komentarzy. Ludzie są zbut leniwi, by komentować, zbyt niewyrozumiali, by zrozumieć. Nie mówię tu o wszystkich, ale nie da się tego inaczej uogólnić.! Bo taka jest prawda. Ale nie przejmuj się Lex, ja jestem z tobą. I inne PRAWDZIWE czytelniczki tego bloga też. Wiesz dlazego? Bo kochamy to, co piszesz i to, że poświęcasz nam swój wolny czas! Wiem, jakie to wyrzeczenie, przeciez tez w tym siedzę.
    Dlatego dziewczyno, jakby co, wal do mnie śmiało, stoję za tobą murem. Jesteśmy Directonerkam, trzymamy się razem.
    A dla tych, którzy nie mogą docenić, że jesteś tu dla nich: WON!

    Kocham Cię, pamiętaj, że możesz na mnie liczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  9. harry_and_alex28 lutego 2012 16:15

    kiedy będzie kochana nowy? ;D już się nie mogę doczekać ;* Nie przejmuj się niczym, każdy ma obowiązki i inne zadania to jest zrozumiałe ;] Pisz dalej ma naprawdę masz ogromny talent w tym co robisz. Innymi się nie przejmuj. Nie można dogodzić wszystkim, choćby się nie wiadomo jak chciało ;] Dużo ludzi ceni Cb i twoją pracę. Tylko wyjątki mają jakieś zawsze 'ale'. Dziękujemy Ci że mimo iż masz małego braciszka, obowiązki domowe, to znajdujesz czas i dodajesz rozdziały ;] Widać że się starasz. Doceniamy to bardzo, bardzo, bardzo ;* ♥ Mimo że cię nie znam to naprawdę wydajesz się miłą i ciepłą osobą ;) Oby tak dalej. Masz wiernych fanów ;D Uwielbiają ciebie i twoje opowiadanie ;* Pisz i nie przestewaj ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE PRZEJMUJ SIĘ !! Po prostu nie rozumieją że też masz swoje życie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przejmuj sie poprostu pisz kiedy mozesz:)
    czekam za nastepnym rozdziałem

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się nimi, oni po prostu ci zazdroszczą. Zapewne większość z nich na twoim miejscu zawiesiła by tego bloga, a ty tego nie zrobiłaś i za to cię podziwiam. Za to że pomimo swojego życia potrafisz poświęcić się i dodać dla nas nową notkę. Nie poddawaj się i dąż do tego co będzie dla ciebie dobre. Uwielbiam cię, tak jak zapewne wszyscy ludzie czytający tego bloga. Chciałam ci także pogratulować z powodu braciszka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej Seksu xd

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne.!
    polecam mojego blooga http://ifwecouldonlyurnbacktime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się. Rób to co to co lubisz i pamiętaj, że są osoby, które cię podziwiają twój talent;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Twoje opowiadanie zostało umieszczone w największym alfabetycznym spisie opowiadań o 1D (czytaj-1d.blogspot.com). Jeżeli chcesz, aby potencjalni czytelnicy mogli jeszcze łatwiej odszukać Twojego bloga zostaw komentarz na stronie z linkiem i informacją o rodzaju opowiadania(bromance,obyczajowe,komedia,fantastyczne,dramat,kryminał,jednoparty) i głównym bohaterze (Zayn,Niall,Louis,Harry lub Liam) W czasie krótszym niż 24 godziny umieścimy Twojego bloga w spisie tematycznym, który jest codziennie przeglądany przez ponad 200 osób :)

    OdpowiedzUsuń