niedziela, 27 maja 2012

Rozdział 49

Wszedłem do pokoju i wypakowałem kanapki. Wreszcie miałem chwilę dla siebie. Ledwie zdążyłem usiąść na kanapie interkom dał o sobie znać:
-Potrzebuję kogoś do trójki. Mamy nieprzytomną siedemnastolatkę.
Podniosłem się i wciskając guzik powiedziałem:
-Zaraz będę.
Złapałem fartuch i stetoskop i wyszedłem na korytarz. Zacząłem przepychać się między dziesiątkami pacjentów potrzebujących pomocy.

-No dobra, co my tu mamy?-zapytałem wyciągając rękę po papiery.
-Tak jak mówiłam. Nieprzytomna siedemnastolatka. Koledzy zadzwonili po karetkę. Nic więcej o niej nie wiemy.
-Cudownie.-podałem dokumenty Marry.-Nicolas rentgen płuc. Margaret podstawowe badania. Carmen tomografia głowy, USG i rentgen jamy brzusznej. Chcę mieć ją całą w liczbach.-naciągnąłem rękawiczki i pobieżnie ją zbadałem.-Nic tu nie widzę. No, do roboty. Ja idę po numer do tych kolegów.
Zostawiłem ich przy pacjentce i skierowałem się do recepcji. Nikki siedziała za kontuarem i cierpliwie tłumaczyła coś dwóm chłopakom.
-Nikki?-zagadnąłem.
-Proszę chwilę poczekać.-odwróciła się do mnie.-Tak?
-Potrzebuję od dyspozytora numer do kogoś kto wezwał pogotowie do tej nieprzytomnej siedemnastki.
-Już się robi.-dziewczyna wstała i podeszła do drugiego telefonu.
Przyjrzałem jej się uważnie. Miała około 23 lat, była ładna, zgrabna. Cóż, muszę wyciągnąć ją kiedyś na kolację.
-Doktorze Harrison?
-Tak?-otrząsnąłem się.
-Nelly przyniesie go do pana gabinetu.
-Super. Dziękuję Nikki.
Ruszyłem do siebie przeglądając historię choroby jednej z pacjentek.
-Przepraszam, panie doktorze!
Zatrzymałem się.
-Słucham?
-Dzień dobry. Nazywam się Zayn Malik.-chłopak podał mi rękę.-Słyszałem jak mówił pan o nieprzytomnej dziewczynie. Wydaje mi się, że chodzi o naszą przyjaciółkę.
Przyjrzałem mu się.
-Czyżby? W takim razie proszę za mną. Udzieli mi pan kilku informacji na jej temat.
-Przepraszam, ale chyba lepiej będzie jeśli to Harry z panem pomówi. Zna ją lepiej.-wyjaśnił.
-Niech będzie.
Chłopak odwrócił się i podszedł do grupki stojącej pod ścianą. Szybko im coś wyjaśnił i po chwili już prowadził w moją stronę chłopaka w charakterystycznych lokach.
-Harry Styles?-zdziwiłem się.
Zszokowany kiwnął głową.
-Moja siostra pana uwielbia.-wyjaśniłem.-Ale to nie istotne. Proszę ze mną.
Skierowaliśmy się do mojego gabinetu. Kiedy byliśmy w połowie drogi Harry, bo chyba mogę tak o nim mówić, zapytał:
-Mógłbym ją najpierw zobaczyć?
-Oczywiście.
Zawróciłem do pracowni rentgenowskiej. Pchnąłem drzwi i rzuciłem:
-Luc, jest tu jeszcze ta młoda z trójki?
Facet kiwnął głową. Wycofałem się i zwróciłem do Stylesa:
-Musimy chwilę zaczekać. Zaraz będą ją wywozić.

Drzwi otworzyły się i ukazała się w nich Carmen.
-Siostro, mogę?
W odpowiedzi kiwnęła głową i wyprowadziła łóżko. Podszedłem, zbadałem puls wciąż nieprzytomnej dziewczyny i poprosiłem Harrego żeby podszedł.
Kiedy na nią spojrzał oczy mu się zaszkliły i szepnął:
-Wszystko będzie dobrze.

Weszliśmy do mojego gabinetu.
-Niech pan usiądzie.-wskazałem krzesło przy biurku.
Zasiadłem po drugiej stronie i wyciągnąłem formularze.
-Ponieważ pacjentka jest nieletnia muszę zawiadomić jej opiekunów prawnych. Mogę prosić o numer kontaktowy?
-Już dzwoniliśmy. Matka Alexis jest w drodze.
-Świetnie. Muszę zadać kilka niedyskretnych pytań.
Harry kiwnął głową.
-Kim jest pan dla pacjentki?
-Jestem jej chłopakiem.
-Sypiacie ze sobą?
Loczek spuścił zielone oczy, zaczerpnął powietrza i skinął głową.
-Od jak dawna?
-To był tylko raz. Jakiś tydzień temu.
-Rozumiem.-zanotowałem to w swoim zeszycie.-To chyba wszystko. Chciałbym pana poprosić o wypełnienie dokumentów dotyczących dziewczyny.
Podałem mu plik papierów i długopis. Chłopak wziął się do pisania, a ja przejrzałem kilka kart innych pacjentów.

-Doktorze, mogę?-Nelly wsunęła głowę do gabinetu.-Przyniosłam numer i wyniki tej dziewczyny z trójki.
-Jak najbardziej.
Drobna szatynka podała mi teczkę i posłała jednoznaczne spojrzenie. Cholera, pomyślałem.
-Nic więcej nie wiem. An powinna się niedługo zjawić. Ona zna ją lepiej. W końcu jest jej matką.-Styles podsunął mi kartki.
-No cóż. Dziękuję, dobre i to.
-Wie pan już coś?
-Jeszcze nie.
-Rozumiem.-pokiwał smętnie głową.
-Może pan wracać do kolegów. Proszę tylko żeby matka dziewczyny do mnie zajrzała.
-Przekażę.
Harry po cichutku opuścił gabinet. Widziałem, że przybiło go to, że jeszcze nic nie wiedziałem. Ale nawet jeśli, to nie mógłbym mu nic powiedzieć. Procedury.
Rozłożyłem wyniki i zacząłem je przeglądać. Porównałem je z normami i przeanalizowałem.
-Niemożliwe.-mruknąłem.
Jeszcze raz dokładnie przejrzałem kartki, po czym zebrałem je i pobiegłem do Hansa. Otworzyłem drzwi jego dyżurki i rzuciłem:
-Hans musisz mi pomóc.
-Co się stało?-Chantal wyłoniła się z głębi pokoju.
-O Chantal. Dobrze, że jesteś. Też się przydasz. Musicie mi pomóc.
Podałem im wyniki i nakreśliłem sytuację.
-Powiedzcie, że nie mam racji. Że się mylę i że ona tak nie cierpi.-zakończyłem.
Patrzyli na mnie zdumieni.
-Daj nam chwilę Dave.
Konsultowali wyniki zerkając na mnie. Czekałem w napięciu. Przecież u tak młodej dziewczyny to było wręcz niemożliwe. Ona jest tylko 7 lat młodsza ode mnie!
-Davie?
-Tak?
-Niestety masz rację.-Chantal odłożyła kartki.
-Ale u siedemnastolatki? To niedorzeczne!
-Owszem, też nas to dziwi.-kobieta podeszła do mnie i poklepała po ramieniu.-Do tego to stężenie leków.
-Jezu Chryste, Chan.-pokręciłem głową.-No dobra, dziękuję wam. Idę się nią zająć.
Zebrałem dokumenty i udałem się na salę dziewczyny. Czekała mnie jeszcze konfrontacja z jej matką i przyjaciółmi.

*********************************************************************************
Siemaa ! . I jak? Tak jakby ktoś się nie domyślił to pisane to było z perspektywy doktora zajmującego się Alex w szpitalu :)
Odnosząc się do waszych komentarzy. No wasze pomysły mnie porażają :) Ale myślę, że mogę niektóre wykorzystać :) Przynajmniej w drugim opowiadaniu znajdują się wątki choroby psychicznej :) Więc nie wszystko stracone :D Ale nic więcej wam nie powiem :P czekajcie cierpliwie na nn-ke. Buziaki. :* Lex :*

18 komentarzy:

  1. jesteś okropna, kończąc w takim momencie !
    uwielbiam to jak piszesz, dawaj jak najszybciej kolejny rozdział ! :)

    zapraszam : www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejuu i co dalej noo pisz dalej bo nie wytrzymam no .! jesteś okropnaa .! ;d szybkoo kolejny .!

    OdpowiedzUsuń
  3. a-a-a-ale? Co jej jest? KOBITO! Czemu zakończyłaś w takim momencie? Co jest Alexsis? Czy ona jest psychicznie chora?! Już nic nie wiem... xdd Czekam na następny, z niecierpliwością! xd

    [http://out-of-my-heart.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no! Ja się na takie coś nie zgadzam! Czekam już kolejny rozdział żeby się dowiedzieć co jej jest z ty znów urywasz! ;<< To jest nie fair...; (((
    Świetny i czekam na kolejny.:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe co jej jest... Świetne, zapraszam do mnie: http://stories-about-1-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde jak mogłaś nie powiedzieć co jej jest.!:D dawaj szybko następny rozdział.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moglas haha ciekawa jestem czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musiałaś zaakończyć w takim momencie?! a wogole to świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no!! w takim momencie??!!chcę wiedzieć co dalej szybko dodaj na stępny czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może tylko ja miałam takie wrażanie, ale wydaje mi się, że opisałaś to tak jakby ten lekarza robił wszystko to co należy, ale spokojnie i wolno. Mimo tego, że przywieźli do jego szpitala nieprzytomną dziewczynę i nie wiedzą co jej jest. W sumie nie wiem dużo o osobach nieprzytomnych, ale przecież to mogło być coś groźnego.
    Jestem też zła, że skończyłaś w takim momencie i nie wiemy co jej jest... Bleee... :)
    Pozdrawiam Dreamer. www.lovestory-1d.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż chodzi o to, że rozdział miał być tylko i wyłącznie dotyczący jego działań, więc on zrobił wszystko co należy i w odpowiednim tempie. W czasie gdy on nie jest z Alex zajmuje się nią pozostały personel szpitala, tzn wykonuje badania przez niego zlecone. Jeśli chodzi o osoby nieprzytomne- lekarz nie może nic zrobić dopóki nie będzie znał powodu dla którego chory jest w takim stanie, toteż dlatego pada zdanie : Chcę mieć ją całą w liczbach. No i to tak dla wyjaśnienia wątpliwości :) A co do tego, że wolno. Musiałam trochę rozciągać, żeby zakończyć w odpowiednim momencie, ale żeby rozdział nie był zbyt krótki. Obiecuję , że w następnym dowiecie się co się dzieje z Lex, dlaczego to się dzieje i co jest przyczyną tego, że to się wydarzyło :) Buziaki i mam nadzieję, że wszystko teraz jest już jasne :)

      Usuń
    2. jezzu. kocham cię za tego bloga, ale chyba..! nie wiem co ci zrobię, że mi to zrobiłaś... ja teraz cierpię i nie będę spała w nocy.. póki się nie dowiem co jest z Lex. ;**

      kiedy nn.. bo już się nie mogę doczekać ? :D

      mogłabyś podać swój numer gg lub czegoś podobnego (oczywiście jeśli odmówisz to to zrozumiem), bo czasem mam ochotę popisać z tb i poduskutować o blogu. xD ;*

      Usuń
  11. Kończyć w takim momencie?! to powinno być karalne (hahahah)!!!! Z zniecierpliwieniem czekam na następny rozdział, mam nadzieję żę szybko dodasz ;*
    Nika xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. niech rozdział 50 będzie dłuugi i zajebisty .;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś genialna ...
    Przeczytałam przed chwilą wszystkie rozdziały i żywię ogrom szacunku i podziwu ku twojej osobie ...
    Po prostu masz przeogromny talent do pisania i PAMIĘTAJ ! nigdy nie przestawaj pisać, taka umiejętność tworzenia historii nie może się zmarnować.
    Co do rozdziałów i bloga ..
    Jest świetny, miałam jakieś małe zastrzeżenia, ale ukryję je dla siebie, ponieważ nikt nie jest doskonały w tym co robi, a tobie do ideału już mało brakuje ..

    Dodaj szybko kolejny, proszę Cię pięknie, bo już nie mogę się go doczekać. .. :*

    Pozdrawiam serdecznie :
    http://youthislikediamondsinthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze taki moment ... Blog mega czekam na kolejny rozdział... I mam nadzieję ze Lexi nic nie będzie biedna ...!;*dziekuje twoj blog jest mega boski ... Dziekuje ci za niego

    OdpowiedzUsuń