niedziela, 3 czerwca 2012

Ważne ! .

Strasznie was przepraszam, ale dziś rozdziału nie będzie. Dorwałam się do komputera kuzynów i postanowiłam szybko was o tym powiadomić. Zeszyt z opowiadaniem został w domu a moja ukochana mama zarządziła , że o 9 jedziemy do jej chrześniaka . Mimo protestów zostałam przegłosowana i siłą zmuszona do opuszczenia domu. Czas powrotu jest mi niestety nie znany, więc rozdział pojawi się w tygodniu . Strasznie was przepraszam i całuję.  Zdesperowana i śmiertelnie zasmucona Lex :*

18 komentarzy:

  1. Ojojojoj :D już się nie umiem doczekać następnego grrrr... te czekanie to męka :D kocham twojego bloga :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, no ale oczywiście rozumiemy ..
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ..

    Pozdrawiam : http://youthislikediamondsinthesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic jakoś muszę wytrzymać, szkoda. Czekam c:

    [http://out-of-my-heart.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam. Mam nadzieję, że dodasz szybko nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie dodałaś nowego rodziału ale rozuiem Cię. Już nie moge się doczkać kolejnego i jestem ciekawa na co chora jest Alexis.
    Pzodrawiam ;D
    Nika ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda:( z niecierpliwością czekam na następny...

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ale czekamy na następny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, teraz nie mam co robić ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. czeekamy na kolejny rozdział ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, kiedy on w końcu będzie? czeka już prawie cały tydzień i się doczekać nie moge. Jeśli możesz mogłabyś dodać dwa od razu czy coś takiego? bo ten blog jest tak fajny żę super.

    OdpowiedzUsuń
  12. blog fajny tylko szkoda że ta która go prowadzi cały czas nawala... nie no rozumiem że jest zajęta i w ogóle , ale dodawanie raz na te 2 tygodnie nie jest troche nie fajne ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sory bardzo ale co byś Ty zrobiła gdybyś miała na głowie pisanie bloga, nauka i pewnie coś jeszcze? Tez pewnie byś nie miała czasu na wszystko. A tu znajdzie się jakś dziewczyna która pisze że nawalasz... Ciekawe jak byś się poczuła? Jak dla mnie to moge czekać nie wiadomo ile ponieważ ten blog warty jest czekania na następny rozdział ;D Myślę żę Lex na pewno się stara aby dodawać rozdizły szybko jak tylko może, ale nie zawsze ma się wene czy czas.
      Nika ;***

      Usuń
  13. Prooooooooooooosimy, kiedy on w końcu będzie? Mam nadzieje ze juz dzisiaj ;cc teraz bede sie nudzic.. ;cccccccc

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszm na moje 2 dopiero zaczynam http://1doczympragnieszoczymmarzysz1d.blogspot.com/
    http://mujswiatimojapasja.blogspot.com/
    czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweet blog, ale czekam na rozdzial juz dobry tydzien.;c mi sie nudzi mam nadzieje ze do srody sie pojawi;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodane równo 10 dni temu .... Pamiętaj, że my czekamy !!

    OdpowiedzUsuń