niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Awards.

A no więc witam :) Posłuchajcie, kompletnie nie wiem o co chodzi, no ale : ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LIEBSTER AWARDS PRZEZ DWIE CZYTELNICZKI-BLOGERKI. No oczywiście bardzo dziękuję i wgl bardzo się z tego powodu cieszę :) Odpowiem teraz na ich pytania, jednak z góry uprzedzam, że ja swoich nominacji nie zaprezentuję, gdyż, no cóż ciężko się przyznać, ale NIE czytam innych blogów, gdyż ledwie mam czas na prowadzenie tego i wgl. Obiecuję, że zacznę czytać, przysięgam wam to :) owszem, mam zapisanych kilka adresów do których zdarzało mi się kiedyś zaglądać, ale teraz po prostu brak mi czasu. Możecie pod tym postem zostawić sw ulubione linki, adresy własnych blogów, no co tam chcecie . Może macie jeszcze jakieś pytania do mojej osoby to także pytajcie przez komentarz :) A teraz odpowiedzi:

Nominacja od  :

1. Ulubiony solowy artysta? 
    Cóż, chyba nie mam. Słucham naprawdę wielu wykonawców i ciężko mi się zdecydować. :)
2. Samotny wieczór przy książce, czy głośna dyskoteka przy alkoholu? 
    To zależy od nastroju :) Czasem wieczór z książką to moje największe marzenie, ale zdarzają się wieczory gdzie impreza po prostu musi się odbyć i muszę na niej być. Uwaga do alkoholu-z tą używką raczej uważam i bardzo mało piję, jeśli w ogóle piję. Nie przepadam za %.
3. Ulubiona piosenka?
    Hmm... Tych też jest od cholery. Ale taka, która zawsze poprawia mi humor i której słucham zawsze jak mi źle-Happysad~A miało być tak pięknie.
4. Oglądasz Pingwiny z Madagaskaru? ;d 
    Nie :)
5. Szpilki czy trampki?
    Raczej trampki :)
6. Ulubiony członek 1D? Dlaczego akurat on?
    Cholerka. Kocham każdego z tych wariatów. Ale od kiedy ich poznałam sentymentem darzę Hazzę, co chyba widać w moich opowiadaniach :) Czemu on? No cóż. Zawsze miałam słabość do jego loczków, poza tym, on jest po prostu uroczy no :) 
7. Możesz spełnić swoje 3 życzenia, o co poprosisz? 
    Dobre pytanie. Na pewno o to, żebym mogła w życiu robić to co kocham. Żebym kiedyś, w przyszłości, znalazła kogoś, kto mnie nie opuści i będzie zawsze przy mnie (czyt. zajebistego męża :p). A no i jeden dzień w towarzystwie chłopaczków naszych, żebym mogła zobaczyć jak to wszystko wygląda tak od tzw kuchni, wiecie, cała praca, makijaż, występ etc.
8. Ulubiony pełnometrażowy film ?
    Szkoła Uczuć! Najlepszy film ever!
9. Ulubiony kolor ? 
    Fioletowy, czarny, zielony i szary :)
10. Miłość czy przyjaźń? 
    Chyba przyjaźń. To jest zawsze. Nawet jak nie ma miłości, to ona jest zawsze. :)
11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Chcę pracować z ludźmi. Uwielbiam to :) Więc psycholog, nauczyciel, może dziennikarz :)



Nominacja od  :

1. Do której klasy uczęszczasz?
    3 gimnazjum :)
2. O czym jest twój blog?
    Ciężko stwierdzić. Głównie o miłości, takiej wymarzonej. Ale poruszam też sporo innych wątków, tylko trzeba się dobrze wczytać. :)
3. Ulubiony polski zespół?
    Happysad, Lady Pank, Perfect i Verba.
4. Ulubiony polski wokalista?
    Raczej nie mam. Słucham kilku polskich wykonawców, ale to są pojedyncze piosenki :)
5. Ulubiony przedmiot w szkole?
    Polski, historia, geografia :)
6. Który chłopak z 1D jest najsłodszy?
    Według mnie wszyscy są tak samo słodcy i nie mogę wybrać tego jednego :)
7. Twoja ulubiona piosenka One Direction?
    Co jakiś czas inna zaczyna mnie bardzo jarać :) Teraz mam fazę na Over Again :)
8. Ulubiony serial?
    Pierwsza miłość ;p (Mamo, dziękuję ;p)
9. W co najchętniej się ubierasz?
    Legginsy i koszulka-moja miłość ;p
10. Masz zwierzątko? Jeśli tak jak się nazywa?
    Owszem, mam nawet dwa. Luna i Tofik.
11. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
     Jak dla mnie to po prostu moja mała pizda i wredna cholera :) Ale dla was ma na imię Gabrysia :) (Tak, wiem, że mnie kochasz jełopie ;p)

PS. Rozdział postaram się wrzucić jeszcze dziś wieczorkiem :) A no i przypominam, że na fb prowadzę stronkę z imaginami :) Więc jeśli któraś z was ma ochotę, to zajrzyjcie, może wam się spodoba :) Buziaczki:* Lex. 

19 komentarzy:

  1. :) to ja ci zostawię adres mojego bloga i jak będziesz miała czas to po prostu wpadnij www.blogdirectionerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz link do fb z twoimi imaginami ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.facebook.com/pages/Imaginy-i-jednoparty-o-One-Direction/356876091068559 bardzo proszę , mam nadzieję, że przypadną ci do gustu :)

      Usuń
  3. Też nominowałam cię do Liebster Awards. ;)
    Więcej informacji na moim blogu:

    x1dforevernumber1x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://opowiadaniaoonedirectionxd.blogspot.com/ - pokomentujesz, polecisz, wpadniesz ? ; > Z góry dziękuję <3. + świetnie piszesz : DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział! ♥
    Dadaj następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJLEPSZY BLOG EVER! ♥

    CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej! Nie mogę się doczekać następnego rozdziału!

    + wpadnij do mnie :>
    http://believe-in-your-dreams5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na prolog tu :
    http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com/
    I 24 tu :
    http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com/
    Przepraszam za spam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy dodasz następny rozdział ??

    ~ Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. http://one-direction-story-karolina1d.blogspot.com/ - zapraszam na nowy blog mam nadzieje że zaobserwujesz :D , czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacie! Ale masz blooga ;D Kochamy go normanie ! Zapraszamy do nas, możesz się na prawdę pozytywnie zaskoczyć. http://mysummerloveon1d.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam cię do Liebster Award! ♥
    Pytania znajdziesz u mnie w zakładce NOMINACJE ^^
    http://makedreamscometrueaslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  13. http://forevertogetherbitchbitch.blogspot.com/ przepraszam za spam, ale wejdziesz chociaż zobaczyć? skomentujesz ? :) Przepraszam jeszcze raz za spam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejjjj dodawaj no <33333333333
    Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://image-lol.blogspot.com/ Hej, blog masz naprawdę, świetny, czekam na dalsze losy bohaterki ♥
    Jeśli masz czas to mam nadzieję, że dodasz się do obserwatorów i dasz jakiś komentarz. Z góry przepraszam za spam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. a nowego oczywiscie nie ma. nie no, super. czy ja coś mowie? -.-

    OdpowiedzUsuń