poniedziałek, 5 marca 2012

Dzień doberek !

Otóż zakończyło się głosowanie w ankietkach. Wasze odp :
1.Czego brakuje ci w moim opowiadaniu:
66% Seksu
25% Przygód
20% Wszystko jest w idealnych proporcjach
18% Miłości
18% Zdrady
2. Czy chciałabyś drugą część:
93% Tak
6% Obojętne mi to
0% Nie
3. Czy Alex i Harry powinni być razem:
87% Tak, do końca.
5% Nie
4% Tak, ale nie do końca
2% Obojętne mi to
4.Czy powinni pojawić się nowi bohaterowie:
56% Nie
17% Tak, najlepiej niech namieszają w życiu Alex i Hazzy
15% Tak
10% Obojętne mi to
I tak oto się przedstawia mój mały sondaż. Przypominam że można było zmieniać odpowiedź. Więc idąc za ciosem, obiecuję więcej skesu, drugą część (tylko czy chcecie kolejne opowiadanie czy może raczej kontynuację tych dziejów?), Hazik i Alex do końca razem choć nie wykluczam perypetii i żadnych nowych bohaterów.
Padają pytania o pierwszą noc naszej przeuroczej parki. Nie przeczę, iż kiedykolwiek powiedziałam że to ma być rozdział 32/33, ale jak wiecie piszący mają różne widzi-mi-sie i tak oto owa noc magicznie teleportuje się do któregoś z rozdziałów w przedziale 42-48. Mam nadzieję, że następne odcineczki się spodobają. W 34 magiczna opowieść Harrego i konsekwencje pozostawiania butelek pod nogami oraz zabawa "w dom". 35 przyniesie dzień prywatności a 36 będzie poniekąd jego kontynuacją oraz nieoczekiwanym starciem przed lotniskiem. Tyle mogę zdradzić. Obiecuję że oczekiwana noc już niedługo i mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na opisie. Teraz pytanie klucz do was : WSZYSTKO DOKŁADNIE opisujemy, KAŻDY szczegół, KAŻDĄ emocję i wgl czy może lecimy po tzw ŁEBKACH żeby was za bardzo nie podniecić ? xd czekam na odpowiedzi bo zamierzam przymierzyć się do pisania rozdziału z nocą ! . Buziaki i do niedługo niedługo . Lex :*

8 komentarzy:

  1. AJajjjaja!!!!! KOCHAM CIĘ PISZ PISZ PISZ!! HAHAHA
    I podniecaj huheuheue :*:* Normalnie kocham to co robisz.. Proszę o szybkie dodanie rozdziałów KOchana!! I już nie mogę się doczekać na namiętną noc Hazzy i ALex!! YEAHH!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że szybko dodasz te rozdziały, bo nie mogę się doczekać!!!! I możesz ciągnąć dalsze losy Lex i Hazzy.
    Czekam na kolejny rozdział ;*
    zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam ale mam nadzieję,że się spodoba ;)
    http://alex-karen-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero w 42? Albo i później? Matko chyba umrę... xD No nic, będę czekać z niecierpliwością. Ej, ja Ci radzę nie ciągnąć tego dalej. Nie mówię tego, bo mi się nie podoba czy coś, naprawdę kocham to opowiadanie! Ale skończ tą historię, jak zaplanowałaś na samym początku i napisz jakąś inną, ale zrobisz jak uważasz. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do powiedzenia tylko jedno: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmaZayn XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opowiadanie, szybko dodawaj następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. opisuj odczucia a nie jedź po łebkach :) Kiedy kolejny rozdział?? Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z panią z góry !!! opisuj uczucia będzie ciekawiej :D
    szkoda że ta scena tak późnio :)
    Hahah tak druga część :3

    OdpowiedzUsuń
  8. opisuj wszyyystko dokładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń