środa, 11 kwietnia 2012

!.

W weekend dodam nowe rozdziały ! .43 i 44 na pewno. zastanowię się nad bonusem. chcę tylko powiedzieć, że nie zamierzam już dyskutować z Anonimową i jej koleżanką. ja wiem swoje, panie swoje. fajnie, że wreszcie usłyszałam szczerą opinię anonimowej. przyda się i myślę, że mogłaby zmienić zdanie czytając najbliższe rozdziały, ale to mój pogląd. cieszę się również, że znalazł się ktoś kto jej broni. gratuluję ! . a co do mnie, to ja też jestem tylko człowiekiem, a nie jakimś robotem, i mam prawo popełniać błędy, nie dotrzymywać obietnic itp. nikt nie jest idealny.
a teraz tak jak już mówiłam, dziewczyny, czytajcie to tylko jeśli sprawia wam to przyjemność i chcecie poznawać dalsze losy bohaterów. inaczej to nie ma sensu.
Buziaki i do soboty ! . Lex :*

5 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać następnych rozdziałów! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się "anonimami". Zawsze były, są i będą. Nic się na to nie poradzi.
    +Czekam na kolejny rozdział.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam: http://1dstory12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no własnie popieram Dori i czekam na nn :p
    zapraszam do siebie :
    http://onedirectionblogstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń