poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Proszę o uwagę...

Siemacie panienki ! . Jak święta ? Teraz to ja się tu muszę wyprodukować :
Proszę was o wybaczenie za tę nieznośnie długą przerwę. Wiecie, nauka, nauka, święta, nauka itd. Domi J. cb przepraszam najbardziej, bo obiecałam, obiecałam rozdział a tu chu* nic nie było. Więc teraz informuję:
ZARAZ pojawi się 39, a wieczorem wstawię 40-42. Specjalna dedykacja owych rozdziałów:
39-Domi J. ty moja wierna, cudowna i kochana przyjaciółko i czytelniczko! Sto lat sto lat za te minione urodziny, najlepszego na następny rok, wytrwałości i wgl i do następnej imprezy z panem Łukaszem i panią Ewą .
40-dla moich kochanych czytelniczek, które są cudowne i nie bd się na mnie złościć za tą przerwę. (prawdaa?)
41-dla moich niestrudzonych komentatorek, które umilają mi każde wejście na bloga swoimi słowami. Piszecie niemalże pod każdym rozdziałem i za to jestem wam wdzięczna, bo poniekąd to opowiadanie dzięki wam nabiera takiego kształtu jaki ma.
42-dla was wszystkich z najgorętszymi świątecznymi życzeniami.
Buziaki, Lex :*

4 komentarze:

  1. Spoko. Rozumiem cię że nauka jest ważniejsza od bloga, tak samo jak rodzinne święta. Czekam z niecierpliwością na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym być zła, ale jak juz tak ładnie przepraszasz :) nie mogę sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko, rozumiem też mam teraz sporo nauki i wgl. BOZIUNIU wreszcie dodasz rozdział! Normalnie tęcza mi z dupy leci ^___^ czekam z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, warto było czekać bo rozdział na pewno świetny ;>
    Dziękuję misiu, a kręgielnia i pizza hut z Ewą i Łukaszem to już tradycja ;* na 100% w przyszłym roku powtórka.

    xx
    Domi J.

    OdpowiedzUsuń